úterý 9. června 2015

Moje nová přezdívka

Jeli jsme takhle navečer na kole domů. Matěj po namáhavém dni cestou usnul. Tak kolem páté hodiny. Byl přenesen do postýlky. Ovšem vydatným přispěním Majdina ječáku se probudil o půl osmé, plně osvěžen a připraven k aktivitám.

V jedenáct si poručil jídlo (úpěnlivě jsem doufala, že večeři, nikoliv snídani). Baštil chlebík s marmeládou a já v polospánku po náročném dni nemaje nic lepšího na práci, tu srovnala polštáře, tu nahrnula kostky na kupičku, zaklidila hrnečky...

Máťa se na mě podíval s obdivem v očích a povídá: "Maminko, ty jsi můj hrdina úklidu!"

Hned jsem ho prosila, jestli by to nemohl jít říci také tátovi, tím by bylo potvrzeno, že se fakt snažím, i když mi to tu nikdo nevěří :)

4 komentáře:

  1. To je super přezdívka. Doufám, že to tatínek ocenil!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No neocenil, nějak tomu nevěří, má své zkušenosti. Ale je to krásné být pro někoho hrdinka - je vcelku jedno čeho :)

      Vymazat
  2. Parádní! Taky bych nutně potřebovala, aby za moje uklízecí snahy někdo zaloboval :-)
    Být tebu, vyvěsím si titul na ledničku ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zcela upřímně - přemýšlela jsem o výrobě placky - hrdě bych ji nosila na prsou :) (Já spíš ten bordel v bytě, šťastné děti.) Nedávno jsem zapůjčila ke hře s popelářským autem fazole, od té doby máme fazole v posteli, v pračce, v bazénku - docela bych si tipla, že nám někde v rožku za pohovkou zakoření :)

      Vymazat