úterý 25. března 2014

Buď ve střehu!

Odpoledne u prarodičů. Sedím na zemi pohodlně opřena, děti si kolem mě hrají. Neskutečná idylka, pomalu se smráká, pohoda a klid je všeobjímající.

Najednou slyším jakoby z dáli babičku: "Majdalenko, nemůžeš mamince stříhat vlásky!"

Chvíli mi trvá, než si uvědomím, co jsem právě slyšela, otevřu a vytřeštím oči.

Majdule má v levé ruce nůžky a v pravé chomáč vlasů, tváří se jak andílek.

Šmankote, čeho se ještě dožiju než vyrostou...
Co se bude dít, až jednou všichni tři pochopí, že dohromady mají nad rodiči přesilu. :)

6 komentářů:

  1. :-))) ještěže babička má oči všude- a zabránila tomu, aby nebyly zuby všude :-))

    OdpovědětVymazat
  2. To já jsem škodolibá babička.... bych dítko nechala, ať maminku ostříhá k obrazu svému:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Wlčice, babička naštěstí ve střehu byla, jinak bych dopadla bídně. Mája je od přírody vytrvalá ve všem, co dělá.

    Ajko :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že Majda má ve volbě povolání jasno!

    OdpovědětVymazat
  5. Romčo, to máš kliku, že Majda nenašla holící strojek.Pa Zuzka

    OdpovědětVymazat
  6. Jak u nás...Majda jediná vlastní indiánské jméno :) Klidná síla. Ještěže byla odhalena tak záhy!!

    OdpovědětVymazat