sobota 8. prosince 2012

Dilema vyřešeno

Neštovice nebo vši? Vši nebo neštovice?

Miláčci to vyřešili po svém, včera jsem jim z hrůzou zírala do krku na mandle s bílými puntíky. Jeden jak druhej, třetímu se tam neodvážím kouknout, oslintal by mi baterku.

Nudíte se? Pořiďte si medvídka mývala nebo děti.

Nemaje žádných dalších příznaků (kromě Vojtových občasných hypochondrických záchvatů: "Bolí mě krk, nemůžu polykat, mami!"
Načeš sní  rohlík se sýrem, papriku, vánočku... zapije to čajem a prohlásí, že už ho nic nebolí. Chlap, prostě chlap.) doufám ve světlé zítřky.

V záchvatu lehké hysterie jsem je vzala dopoledne na pohotovost, kde jsem se za devadesát korun dozvěděla, že to zatím nic není, že mám vyčkat, jestli to rozchodí, nebo jestli je to sejme. Víc pro mě udělat nemohou, protože CRP ani výtěr z krku udělat nemohou. Proč? Netuším.

Tak vyčkáváme. Dlouhou chvíli si krátíme popíjením bylinných čajů, cucáním Septisanu a vrcholnou kratochvílí - stříkáním Tantum Verde přímo do krku.

Když Majda viděla Vojtu, jak hrdě nese stříkání do krku, chtěla to hned taky, slzy jí vyhrkly, ale ani necekla. Když Vojta slyšel Majdu, že chce tu ťabjetku na kček, že ji vůbec nepálí, přihasil si to taky, i když včera skuhral, jaký je to hrozný, že už to nevydrží, že ji musí vyplivnout. Sourozenecká rivalita v některých případech není k zahození.

A venku je tak krásně!

Docela jsem se nasmála, když jsem se pokoušela "urvat" přimrzlé prádlo ze šňůry, chvíli to vypadalo, že odejdu buď s půlkou plíny, nebo s celým věšákem.

Zítra konečně začínáme s pečením cukroví, hurá! Mám pomalejší rozjezdy, trochu :)




2 komentáře:

  1. ... tak přeju, ať to nic není! Dana

    OdpovědětVymazat
  2. A tak vši v krku? :o))) bavím se tím jak píšeš...sourozenecká rivalite není k zahození :oD Tak mějte poklidný advent a přeji ať se marůdci uzdraví

    OdpovědětVymazat