čtvrtek 8. listopadu 2012

To se máme.

Teď už mě čekají jen samá pozitiva a sociální jistoty. Narodit se o pár let dřív bylo by vše ztraceno :o)

Ještěže máme průzkumy, konečně víme, jak na tom jsme.

6 komentářů:

  1. Mno, mě bude 40 za pár měsíců, tak to už asi být milionářem nestihnu :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo nedá se nic dělat, život je krutej, milionář nemůže být každý :o))))

      Vymazat
  2. Sakra, už jsem za zenitem, aneb - vrať se do hrobu ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už jen doufat, že nás na stará kolena děti nenechají na holičkách :o))

      Vymazat
  3. jsem to četla ráno a v duchu jsem počítala, kolik zmiňovaných třicátníků v takovém zabezpečení znám - jedna ruka mi stačila :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No počkej, Lucko, nic nepočítej, radši mrkni na konto, jestli tam už ten milión náhodou není :o)))

      Mě ten článek fakt rozesmál.

      Vymazat