úterý 27. listopadu 2012

Setkání

Od neděle už vím,
že bloggerky jsou opravdové
ženské z masa a kostí, krásné, milé, přátelské,
ještě než jsem vstoupila do dveří jedné báječné restaurace, ptala jsem se v duchu, co tu proboha dělám,
plná obav a nejistoty,
co si budeme povídat už pár let na mateřské - nejsem z nejbystřejších, okruh témat k hovoru značně omezen,

smekám před kulturním programem Aranel,
skvělými články Wlčice,
hltám cestovní deníčky Ivy,
úžasné fotky Gabro,
netrpělivě čekám na další akce od Fíků
- jen abych jmenovala ty "nejprofláklejší". :o)


Poznala jsem na vlastní oči Mišku (doufám, že někdy příště popovídáme, mám spoustu zvídavých otázek ohledně očkování), Hanku (veselou paní učitelku na mateřské s úžasný vypravěčským talentem), Marcelu (která si asi mnohým prošla, sálá z ní elán a pozitivní přístup k životu), Andreu (těším se, že si počtu v jejím blogu), Rašimdu (ehm, Matýsek pozdravuje), Miju (naši druhorození a třetirození se jmenují stejně).

Matýsek velmi děkuje za rozjařování od všech chovajících a okolosedících. (K poděkování se přidávám, už dlouho se mi nestalo, že bych se vklidu najedla, vypila kávu... a jako bonus usnul cestou domů jako nemluvňátko, tak ho ty ženské odrovnaly.)

Doufám, že Ivčin náhrdelní přežil nájezd nenechavých ručiček, za případné slintací a křupkové stopy na oděvech se omlouvám - účet z čistírny zašlete :o)


11 komentářů:

  1. I mě bylo potěšením, korále přežily bez úhony a moc se těším na tvoje další milé příspěvky a jednoznačně na další setkání :). A vlastně ani nevím, jestli ta Emilka, co bloguje je tvoje pravé jméno :).

    OdpovědětVymazat
  2. Emily, mám stejné dojmy! Bylo tam milo, příjemno a vůbec! Mates je bomba! taktové krásné a hodné mimi...kde se berou?? :-) Musíme z toho udělat tradici :-) bylo mi potěšením všechny poznat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tradici určitě. Mates není zas tak hodné miminko, ale kavárenský povaleč to jo :o)

      Vymazat
  3. Matýsek je neuveřitelný, tak spokojené a rozesmáté dítě, které tak dlouho tolerovalo různých "tet" :)

    Moc ráda jsem vás oba poznala a už se nemůžu dočkat další akce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On má ženský rád.
      Nápodobně, už teď se těším na pokračování.

      Vymazat
  4. Tak ráda jsem tě poznala:-)Příště už budeme starý známý...

    OdpovědětVymazat
  5. Bylo to prima a já jsem ráda, že jsem si s Tobě našla cestu :-).

    OdpovědětVymazat
  6. A já opět musím ronit krokodýlí slzy, o co všechno jsem přišla. Snad to vyjde příště a ještě mě mezi sebe vezmete!

    OdpovědětVymazat
  7. Emily,taky mě mrzí,že jsme neměli možnost hodit řeč.
    Jinak to byla bomba :-) .

    OdpovědětVymazat
  8. Stkání bylo úžasné protože vy všechny jste takové...prostě bezva. Moc děkuji a už nyní se těším na někdy příště :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Konečně jsem našla čas a pročítám a dočítám. :o) Mám radost, že jsem tě poznala. :o) Už se těším na další setkání! :o)

    OdpovědětVymazat