úterý 2. října 2012

Jak jsme s Matýskem pařili

Svůj narozeninový večer/noc jsem protančila (ó jak vzletně řečeno) s Matýskem v náručí. Kombinace rýmy a břichabolu nám nedopřála odpočinku. Drželi jsme se statečně, až nad ránem jsme oba svorně vytuhli.

Druhý den (včera) jsme vypadali překvapivě dobře. Jsem si říkala, že přece jen ještě nejsem tak stará, když tenhle flám ustojím za normálního denního provozu. Ovšem večer začalo přituhovat, jako že normálně nejsem moc bystrá (co byste chtěli po ženský na mateřský, která nerozezná brontosaura od dyplodoka), vůbec ale vůbec jsem nechápala, co tu Vojta chce s kytkou a proč mě všichni třesou rukou a oslintávají - prostě narozeninové okno.


Dnes ráno jsem stála na křižovatce na zelenou a čekala, když přeskočila oranžová, skoro jsem se rozjela, pak koukám na tu červenou a říkám si, sakra, tady je něco špatně... ale co?

Matýsku, končíme s flámováním!


8 komentářů:

  1. Oslavenče,všechno nejlepší.
    Noci protančené Ti přeji,ale s drahou polovičkou ne s mímem co nemůže spát :-) .
    Doufám,že dnes už je líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky. Nechám se inspirovat, třeba příští narozeniny už vyjdou po dospělácku.

      Vymazat
  2. Emily promiň ale to jsem se tedy posmála, svižně napsáno a k tomu foto překrásné kytice. Tak se přidávám ke gratulantům a přeji všechno nejlepší :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji velice, ráda nakukuji k tobě. Krásné fotky, inspirativní kulturní zážitky a vůbec je u vás tak nějak příjemně a hezky.

      Vymazat
  3. Gratuluju k narozeninám!!
    A přeju klidné noci!

    Našim dětem trvá rok, než se naučí trochu spát - tak doufám, že u vás to bude dřív!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, díky, teď se s narozeninami roztrhl pytel.

      Majdalenka spala celou noc bez přestávky od dvou měsíců, prostě poklad, myslím, že díky tomu jsme se odvážili pořídit si Matýska.
      Ona byla jako miminko úplně milionová. (Zato teď... má takové náročnější období.)

      Vymazat
  4. Sice nemám žádné potomstvo se kterým bych po nocí tančila a navíc moje tělo vyžaduje minimálně osm až devět hodin spánku, abych byla vůbec schopná si ráno zavázat tkaničky, ale tohle se mi děje taky. Přijedu na zelenou, zastavím a když blikne ta oranžová a já se připravím že vyrazím, tak mi to dojde (jo a taky mi to někdy dojde, když auta za mnou začnou troubit). Mamka říká, že je to tím že věci co nepovažuji za důležité vypouštím.....no pane jo:-)
    Každopádně také se připojuji ke gratulantům a přeju všechno nejlepší k narozeninám. Hezký den, Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, s tím spánkem všeho do času, já si taky myslela, že osm hodin je moje naprosté minimum, ha ha.

      Ale já si nemohu stěžovat to byla jediná noc za téměř pět měsíců (nepočítám-li noc Matýskova zrození).

      Díky za přání.

      Vymazat