pátek 4. května 2012

To prostě musí vyjít

Už chápu na co Matýsek čeká!
Super měsíc!!!

8 komentářů:

  1. Vždyť jsem Ti to psala a dnes znovu opakovala, o tom úplňku... jen jestli tetu Danu Matýsek poslechne a dopřeje jí ten šampus :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Uvidíme, začíná to vypadat nadějně (jestli to není ta fazolová polévka k obědu), ha ha.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak fazole to nebyly :-) Vstávala jsem ráno v pět, už krásně zpívali ptáci (normálně nevstávám, ale přejížděla jsem do Prahy). V 4,45 přišla SMS od šťastného otce (který má dnes 35. narozeniny, ještě jednou gratuluju), že se narodil Matěj - 3,65 kg. Přeju hodně zdraví a štěstí! (jinak ty časy tady jsou nějaké zmatené, já jsem psala jako anonym v 11 večer, Romanka tedy psala před jednou v noci, tj. 4 hodiny před porodem, stihli dojet do Ústí, takže vše zdá se dle představ :-) Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  4. TAK TO POSÍLÁM VELKOU GRATULACI!!!
    Brzké zotavení, ať jste rychle doma :)

    to jsou krásné zprávy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Matýskovi do života všechno dobré!!!! :-)) Gratuluju!!

    OdpovědětVymazat