neděle 13. května 2012

Svatba

V pátek se větší část naší rodiny zúčastnila radostné události.
Nejdřív jsem se bála, jestli to pro muže nebude spíš za trest než za odměnu.
Díky skvělé organizaci, kouzelníkovi, pánům s balonkama, dětskému hřišti, výborné krmi a hlavně milým lidem si to užili všichni.





Vrátili se mi kolem deváté večer, oči navrch hlavy, překřikovali se, jak mi líčili své zážitky, vypadalo to, že samým nadšením ani neusnou.

Jani, Pavle, ještě jednou díky za skvělý den.

Schválně, pro nezúčastněné, poznáte místo konání obřadu?

4 komentáře:

  1. místo nepoznám. ale fotky jsou moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
  2. To musela být krásná svatba v tak krásném prostředí!!
    A ještě hezčí jsou družičky a mládenci :-))
    A kde se svatba konala?V Novém Městě na zámku?

    OdpovědětVymazat
  3. Tak, tak, Nové Město nad Metují.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Romi, jsem moc ráda, že si to děti i Lukáš užili. I my s Pavlem jsme byli moc spokojení :-) Chtělo by to ještě jednou zopakovat :-)), ale ve stejném složení. Všechny Vás zdravíme. Mám prosbu prosím pošli adresu na Lukášovi stránky s fotkama, díky moc Janča.

    OdpovědětVymazat