čtvrtek 26. ledna 2012

Nechci slevu zadarmo.

A ani ji zadarmo nedostaneš!

Při obnovení předplatného nejmenovaného časopisu jsme si vybrali poukázku s 20% slevou na IN kartu Českých drah. Už jsme se těšili. Muž na to jak bude pohodlně jezdit vlakem se slevou a já na využívání našeho rodinného auta k výletům za kamarádkami na kávičku, ha ha.

Když už se konečně podařilo vyhovět všem méně či více nesmyslným požadavkům, jako např. fotka na tvrdém papíře (Jak tvrdém??? To je tvrdý papír, slečno. Ne, to není tvrdý papír, to vám nemohu vzít.), zjistil můj drahý trpělivý muž, že na našem okresním nádraží mu tuto slevenku nejsou schopni uznat. Nemají ji v systému... Musí se tedy vypravit do krajského města a doufat, že tam ji v systému mají. Vzhledem k tomu, že cesta vlakem tam vyjde na 55Kč, to opravdu není sleva zadarmo. Nehledě na ten "příjemně" procestovaný čas. Asi jsme se zas nechali nachytat.

1 komentář:

  1. ... tak to je přesně ono! Takhle to chodí... Já dostala v IKEA slevu 50% na konzumaci v jejich restauraci (do konce března). Čekala jsem, co se stane, až jí budu chtít použít... no, co by se stalo, dostala jsem 50% slevu na všechno, co jsme s mužíčkem měli na tácech. Takhle by to mělo fungovat všude, ale zatím to vypadá, že jsou jeden z mála slušných prodejců. Asi nějaký "dobrý oddíl". :-)

    OdpovědětVymazat