čtvrtek 1. prosince 2011

Televize

Poslouchala jsem Český rozhlas 2 a zjistila, že tím, že hovoříme s Vojtou o reklamách v televizi, mu vlastně poskytujeme mediální výchovu.
Asi jsme to trochu přehnali, neb si teď myslí, že všechno, co je v reklamě, je špatné.
K vánocům si přeje parník na ovládání (netuším, co s ním bude v prosinci dělat, já ho v ledové vodě nikde lovit nebudu). Ostatní hračky si prý nechá na příští vánoce.
Majdalenka si asi přeje plastový nákupní košík, nejspíš by s ním jezdila utrácet své milované koňuni, ale toho se jí bohužel nedostane.

2 komentáře:

  1. parník se dá pustit i ve vaně :)

    Jsem zvědavá, zda Ježíšek přání vyslyší

    OdpovědětVymazat
  2. Lucko, já vím, ale vana je dost malá na manévrování, já ty svý chlapy znám. Ježíšek asi parník naježí, a protože ho bude vybírat tatínek (velkej kluk nadšený technik) bude to stát za to. Doufám, že ho Vojtovi bude půjčovat :o)

    OdpovědětVymazat