úterý 13. prosince 2011

Slepičí prdelky...

Ne nadarmo se říká, že paní učitelky z mateřské školky jsou dobře informované o všem, co se v rodinách děje, od těch malých zpravodajců. Nedělám si naprosto žádné iluze, že v našem případě by tomu tak nebylo.
Celá školka ví, že čekáme miminko - Vojta to prostě musel roztroubit.

Dneska vykoukla ze třídy paní učitelka a povídá: "Vojta mi vypravoval nějakou strašidelnou pohádku o veverce, co každého sežrala. Já jsem se hrozně bála." Něco ve smyslu, kam na to chodím. Jsem jen něco zablekotala, že to byla jen taková legrace a radši dělala, že nutně něco hledám v tašce. Co já jí budu vypravovat o utahané matce, kterou děti stále uháněly o pohádku, tak je chtěla postrašit. Říkám: "Vojto, tys paní učitelce neřekl, že to dobře dopadlo?" "Ne, maminko, za to jsem jí řekl, že měla obrovský krvavý oči a byla větší než vlk!"

Ovšem každá mince má dvě strany.

Jak jsme byli tuhle (za prasátka) ve městě, Vojta povídá: "Víš, maminko, tudy jsme šly se školkou na procházku a tady u toho obchodu jsme se zastavili a paní učitelka si šla koupit triko a pak jsme šli zase zpátky."

Takže pozor, pozor paní učitelko, velký (vlastně malý) bratr tě sleduje :o)

2 komentáře:

  1. Posíláme obrovskou gratulaci, taková krásná zpráva!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Nejen děti ve školce. Včera jsem se dozvěděla cosi jak do 9ti leté a potvrdila mi to 22ti letá. Zpětná vazba. Někdy dobrá, jindy bych si ji odpustila. K miminku gratuluju.

    OdpovědětVymazat