čtvrtek 8. září 2011

Proč je dobré míti staršího bratra?

Naučí vás spoustu důležitých her - mečovat, střílet, na stíhačky (to hrajeme většinou cestou do školky - Vojta je stíhačka, kterou my s Majdou v kočárku pronásledujeme - já jsem pilot a Majda do něj šije z kulometu :o)))

Naučí spoustu důležitých slov, aby se jeden ve světě neztratil. Tuhle jsem vyšla po ránu z koupelny, Majda proběhla kolem se řevem: "Váka, váka!!!" Za chvíli běží zpátky a řve: "Popách, popách!" To se pro běžný život batolete určitě hodí.

Bratr je pro každou legraci. Poslala jsem děti do koupelny umýt si ruce. Za nějakou dobu slyším z koupelny fén. Chtěla jsem tam vtrhnout, ale bylo zamčeno. Podařilo se mi Vojtu přesvědčit, že má otevřít, že mu maminka nevypráší kalhoty. Vrazím tam. Skříňka pod umyvadlem vyrabovaná, šminky, krémy... Majda upatlaná od něčeho na obličeji, náruživě cucá tampon a Vojta jí u toho fénuje vlasy.

4 komentáře:

  1. uááá :-))) Jak já můžu být kvalitním občanem, když jsem o takový výcvik byla ochuzena?? ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. výborné!!ještě, že se ty perly archivují :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky přeju všechno nej!!! Pevné zdraví, málo starostí a hodně radostí v dalším roce života! :-)

    OdpovědětVymazat