pátek 6. května 2011

Óda

Óda na maminku a na ibalgin.

To je tak krásné se zase na chvíli stát tou malou nemocnou holčičkou, o kterou se maminka postará a všechno zase bude brzy dobré. Mám angínu - jen na jedné straně, nemůžu polykat, krk mám k jedné straně a taky jsem netušila, že ucho může bolet tak hluboko do hlavy. Co dělají lidi, kteří tohle prožívají oboustanně nechci ani pomyslet, asi se nechají uvést do umělého spánku a probudit se až bude po všem.

Moje zlatá maminka sbalila ráno děti a odvezla je (kam to nepátrám, vím, že o ně bude dobře postaráno), abych já mohla upadnout do mrtvolného spánku.

Z toho jaké je tu vedro, jsem usoudila, že mám horečku, měřit netřeba neb jsem na umření tak kolem 37,7 teď to tipuju tak 37,9 - fakt drsný. Mít 39,5 jak Majdulka minulý týden, tak už ležím hrobníkovi na lopatě. A to jsem ji matka drsoňka nechala pěkně v té horečce "propéci", aby se jí posílil imunitní systém.

Jsem pokrytec. Přiznávám.

Já si hned zobla paralen, nezabral. Ve svých kristových letech jsem tedy poprvé ochutnala ibáč... Vám teda řeknu, nic lepšího jsem už dlouho nejedla. Kouzelný růžový lentilky. Ten svět je hned veselejší. Doufám, že milý přijede dřív než vyprchají účinky. A taky se jdu rychle najíst a napít, dokud to trochu jde.

Hmm, muž se opozdil, z práce přijel, když účinky už skoro vyprchaly, ještě jsem to dotáhla na rezervu, děti byly vcelku hodné, tiché, empatické. Avšak večeři jim musel zajistit, to už jsem jaksi neustála. Vojta mi nosil polštář a vytrvale mi ho cpal pod záda, kdykoliv jsem si někde sedla. Majda teď všem ukazuje krček a prej: "Máma, auu."

Dneska odpolko vytáhneme doktorskou sadu a nádobíčko a bude se pečovat o maminku.

Hezký den - už jsem se snad odrazila ode dna.

2 komentáře:

  1. Přeju brzké uzdravení, úplně mě mrazí při pomyšlení, že si mě zas nějaká najde!!

    Jsem VIP zákazníkem na ORL. Moje angíny přitáhnou bezpečně pozornost i toho otrlejšího dr. jestli jednou něco budu mít v úmrtním listu, tak pak to jistě bude angína.

    OdpovědětVymazat
  2. Já vím, právě jsem si vzpomněla na tvůj článek. Angíny by se měly vymýtit.
    Romča

    OdpovědětVymazat