pondělí 3. ledna 2011

Všední den

Svátky skončily, živitel zase chodí do práce...

Smutno nám rozhodně není, protože nemáme na takové věci čas.

Hned po snídani jsem podstoupila lékařskou preventivní prohlídku. Paní doktorka mě poslechla, usmála se a s tajemným výrazem odkráčela. To pan doktor byl sdílnější. Změřil mi teplotu a řekl, že musím okamžitě do postele, no nebránila jsem se a hupla pod peřinu.

Z doktora a doktorky se vyklubali kuchaři a snášeli mi modré z nebe. Tedy slepičí polévku a bylinkové čaje. Po asi pěti litrech bylinkového čaje s medem a třech hrncích polévky, jo a dvou jakýchsi záhadných zázračných tabletkách jsem opět podstoupila měření teploty. Dopadlo to asi dobře, neb jsem byla milostivě propuštěna vařit oběd.

Obávám se, že zítra hned po ránu mě opět čeká důkladná lékařská prohlídka. Vojta objevil i lékařské kladívko a pinzetu, snad to přežiji ve zdraví.

Žádné komentáře:

Okomentovat