čtvrtek 30. září 2010

Jeden narozeninový

To byl tak fantastický den. Úplně neobyčejně jsem si užívala obyčejných věcí.

Nejdřív jsme úplně obyčejně pelášili s Vojtou do školky a na lávce viděli úžasné okapičkované pavučiny. Ani jsme netušili, že jich je tam tolik. Foto bohužel nemám.

Ještě se musím zmínit o gynekologické prohlídce. Rok má 365 dní a já se objednám zrovna na své narozeniny. Jsem si říkala, že ten den něco mám, když jsem se objednávala, jen jsem si nemohla vzpomenout co. Fakt dobrý. Alespoň že doktor měl dobrou náladu a trousil jednu hlášku za druhou. Povídal něco o ovulaci a tak. Napsal do karty - Dneska by to šlo. Přijde na Mikuláše těhotná.
Pak ještě dodal - chlapečka máte, holčičku taky, tak teď by to chtělo dvojčata.
Hlody hrozný, ale docela mi zvedl náladu. Gynekologické prohlídky fakt nemusím.



Jo a ještě jsme odpolko vyrazili na prohlídku na naši policejní stanici. Dva tatínci a asi patnáct maminek s dětmi. Všichni oči navrch hlavy. Vojta už ví jak vypadá cela (ale vůbec se tam nebál, tak to asi nebudu moci používat, jako zastrašující prostředek), ale hlavně si podržel pravou policajtskou plácačku a zkusil čepici. Pak na ně policisté v autě zablikali, zahoukali, chlapci se radostí málem počůrali a šlo se domů. Ne, vážně, zajímavé to bylo moc.

1 komentář:

  1. Tak všechno nejlepší!! Krom blogu na blogspotu máme i stejný den na oslavy :-))

    OdpovědětVymazat