pondělí 16. srpna 2010

Kreativno

To byl jednou takový den, kdy jsem přemýšlela, jestli uteču do ticha lesních samot, nebo svážu děti a pusu jim zalepím kobercovkou, či je něžně utluču bagrem.

Nakonec Majdulka usnula a mě napadl spásný nápad. Vytáhli jsme balicí papír a prstové barvičky... Nejdřív tam byly pokusy o sluníčko, mráček, trávu, masožravou žížalu... pak jsme tvrdě najeli na abstrakci. Jackson Pollock by z nás měl radost.

Ani nevíte jak jsme se vyřádili, ještěže mám ty děti. Určitě by mě samotnou nenapadlo koupit si prstové barvičky a vytáhnout ven na chodník balicí papír a řádit. Někdy si vytáhnu barvičky i papír sama, aby se mi do toho děti nepletly a nebrzdily v rozletu, hmm...

1 komentář:

  1. utéci do lesů se mi chce dost často ;-)

    Prstové barvy jsou OK a používat je v exteriéru je rozumné :-))

    Respektovat a být respektovát je skvělá kniha, a ještě úžasnější prý je ten seminář s autory, vše odsouhlasím, ale sotva polovinu jsme schopna aplikovat v praxi ;-( ..asi bych si ji měla znovu přečíst...

    OdpovědětVymazat