pátek 28. května 2010

Slimošův speciál

Jsou všude, letos se urodili a žerou nejen moje výpěstky, květiny, ale i plevel. K mému úžasu spásají i kopřivy.

Otázka zní, jak na ně? Sbírání už jsem vzdala, každý den padesát kousků na mé 2x2 metry pidizahrádce. Solit ani prestřihovat, jak radí zkušení, na to jsem neměla žaludek. Z popelnice vylézají... a nechci pak vidět, jak to vypadá na smeťáku.

Včera jsem se ve městě dozvěděla (jedna paní povídala), že existuje speciálně vyšlechtěná kachna nebo husa, která žere slimáky. Zní to lákavě. Akorát kachna za sebou asi taky sem tam něco utrousí a za ní by chodila Majdulka s Vojtou a zkoumali by kachní tentonoc. Takže nic pro nás.

Nakonec jsem objevila Ferramol nebo tak nějak, granulky, které slimoši snědí a s pocitem nasycenosti zalezou do své skrýše a tam pokojně zhynou. Zní to ideálně, snad to bude fungovat. Dokonce prý nevadí, když to omylem sežerou domácí mazlíčci... ale Majdu budu přeci jen držet stranou.

Ilustrační foto není, už je nemůžu ani vidět.

Žádné komentáře:

Okomentovat