neděle 25. dubna 2010

Ženy

V pátek jsem vyrazily HK hýřit a na film Ženy v pokušení, ale hlavně opušťák...

Byla jsem trochu nervní, to se přiznám, jak to ti moji lumpíci večer bezemne zvládnou. Ještě ze zastávka jsem mužovi volala, že mu dám ještě instrukce ohledně mlíčka pro malou a tak. Muž se ptá, co dělám. Tak odpovídám, že jedu vlakem do Čast., kde se setkáme s kamarádkou. Prý jestli jedeme na zvířátka, ha ha. Šprýmař, jasně, zažertuji. A mám vás pak vyzvednout, on na to. Už mi tuhne krev v žilách, on na to zapomněl. Jak mohl zapomenout na to, že dneska hlídá děti. No nic, dávám instrukce a doufám, že neházím hrách na stěnu. Pevně věřím, že si nějak poradí. Při nejhorším na mě s Majdulkou do desíti počkají.

Dámská jízda byla super. Doufám, že se na mě holky nezlobily, že jsem je překecala k procházce po starém náměstí, protože bylo nádherně. Nějak jsem si nedokázala představit, že trávíme 4 hodiny v obchoďáku nakupováním. Teď už to chápu, páč za dvě hoďky jsme stihly prolézt jen dva obchody... Kino bylo moc hezké, nasmály jsme se - hlavně jak jsme se potmě rvali mekáčem a padalo nám to do klína, dobře nám tak, neměly jsme to tam pašovat, že jo, ale když oni tam prodávají jen popcorn a colu a to k večeři je fakt divný.

Jo a taky jsem zjistila, že na holčičky se mnohem líp nakupuje, než na kluky, Majdulka bude v létě kočka.

Žádné komentáře:

Okomentovat