úterý 16. března 2010

Den šestý - poslední

Dopolední program byl jasný, vrátit lahve od piva. Musel na mě být božský pohled, dvě děti a tašku plnou prázdných lahví. Matka notorka. Lahve byly těžké a Vojta se táhnul šnečí rychlostí, Majdulka řvala, no labůžo. Možná se mi ti kolemjdoucí vůbec nedivili, že piju, ha ha.

Pak klasika, nakrmit, obléknout, narvat do auta a hurá lyžovat. Vojta chvíli lyžoval, pak jsem zanechala děti tatínkovi a jela lyžovat. Co lyžovat, vyjela jsem lanovkou nahoru a dala si zwei speck knodel suppe, nebo jak se to píše. Hezky v klidu, to byla lahoda. A pak jsem lyžovala, to jo. A jezdila na sedačkové lanovce. Poslední jízdu jsem oželela, měla jsem strach, aby ji nevypli se mnou někde v půlce kopce sedící. Škoda, že už je to poslední den.

Žádné komentáře:

Okomentovat