pátek 26. března 2010

Botky

Včera jsme měli úspěšný den. Dopolko v práci, jaký to božský klid. Když mi babička dala Vojtu do telefonu a on říká, pojď už na oběd maminko, tak to byl k sežrání. Můj malej velkej.

Zato odpolko... Nakonec mise splněna. Pořídili jsme bundu, sím zelenou, si vybral sám, aby měl jako Majdulka. A boty. Je březen a už skoro žádné botasky nikde nejsou, nějak jsem to zase prošvihla a nekoupila je už v lednu. Já fakt nevím. Nakonec jsme sehnali fajnové červené v lékárně. Vojtu jsem uplatila lízátkem a Majdulku rohlíkem, což vyšlo výrazně levněji. Zkoušeli jsme ještě modré, ale ty byly takové divně rozplizlé, červené neměly chybu. Tatínkovi se moc nelíbí, ale strejdovi Zipovi jo. Potkali jsme je s Aničkou cestou z města. Chvíli si děti pohráli a pak už jsme šli smrkat a kašlat domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat